Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Is dit ook bij jou gebeurt?

• Weet ik niet meer

Votes: 0 0.0%
  • Ja! Heel irritant

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    2

Donald Duck

Member
Sep 14, 2020
7
2
4
23
Het hele spel loopt fout en loopt helemaal vast! Ik Ben gekild omdat de hele game vastliep !!!

Maaarijn

Forum Veteran
Mar 12, 2017
2,255
5,126
438
23
het land van kroketten, frikandellen
www.youtube.com
Er zijn momenteel wat problemen die mensen met de provider Ziggo ondervinden. Als dit voor jou ook het geval is zal je helaas even geduldig moeten zijn tot deze problemen worden verholpen. Als dit niet het geval is en je hebt geen Ziggo, zal je zoals hierboven vermeld is het beste een bug report kunnen maken.

Dreamer

Forum Expert
Dec 3, 2016
551
1,742
349
Antwerp - Belgium
hey hey @Donald Duck
op het moment heeft cubecraft het soms moeilijk door de hoge playercounts en mogelijk nog andere redenen om iedereen van een smooth game te voorzien, bij mij helpt het als ik google of andere programma's afsluit, dan heb ik geen problemen maar anderes loop ik ook elke 10seconden vast. Als dit niet werkt kan je inderdaad best een bug-report opstellen hier: https://reports.cubecraft.net/bug_report

Egg🥚

Gameplay Engineer
Jul 12, 2020
1,019
1,462
179
18
The Netherlands
Liep je scherm vast of stond iedereen stil en kon je geen chesten openen etc?
Als dat laatste het geval was, ligt het waarschijnlijk aan je eigen verbinding, aangezien je gekilled bent en andere mensen dus wel konden spelen.
Als de server had vastgelopen, stond iedereen stil en kon niemand elkaar dus slaan :).

Donald Duck

Member
Sep 14, 2020
7
2
4
23
hey hey [USER = 559651] @Donald Duck [/ USER]
op het moment heeft cubecraft het soms moeilijk door de hoge playercounts en mogelijk nog andere redenen om iedereen van een smooth game te voorzien, bij mij helpt het als ik google of andere programma's afsluit, dan heb ik geen problemen maar anderes loop ik ook elke 10seconden vast. Als dit niet werkt kan je inderdaad best een bug-report opstellen hier: https://reports.cubecraf M.hoor. Behaalde Minecraft natuurlijk!

Members Online

Team online

Latest profile posts

jamesthesignificant wrote on BicolourSine41's profile.
I'm online if you wanna do a game?
BicolourSine41 wrote on jamesthesignificant's profile.
Thanks for the follow have it back!!
WorriedSkate940 wrote on Skyninjass's profile.
Happy birthday!!
Can't speak , Can't Share , Can't say , Can't Chat , Can't Talk , Can't Join ....

*sign*
Reesle wrote on obesehamster392's profile.
Happy Birthday!
Top Bottom