Maak een nieuwe unieke versie van buildbattle. Ik denk dat super veel mensen op deze server dat gaan spelen ipv dat ze naar hypixel gaan omdat cubecraft altijd alles beter geregeld heeft <3
Kijk met naar hypixel gaan Verliest cube spelers dat moeten ze dus voorkomen ^^Je kan dan net zo goed naar Hypixel gaan.
Maar het is een leuk idee voor een volgende update. :)
Oja slimKijk met naar hypixel gaan Verliest cube spelers dat moeten ze dus voorkomen ^^
Maak een nieuwe unieke versie van buildbattle. Ik denk dat super veel mensen op deze server dat gaan spelen ipv dat ze naar hypixel gaan omdat cubecraft altijd alles beter geregeld heeft <3
Just play Hypixel instead of making cubecraft Hypixel.....Maak een nieuwe unieke versie van buildbattle. Ik denk dat super veel mensen op deze server dat gaan spelen ipv dat ze naar hypixel gaan omdat cubecraft altijd alles beter geregeld heeft <3
YEESSSSSSSSSS Thank goodnessWe did have buildbattle once before in the past, but unfortunately, the game was unsuccessful and was removed permanently.
But maybe we can give it another chance :)We did have buildbattle once before in the past, but unfortunately, the game was unsuccessful and was removed permanently.
Yes please. It is a great idea.Maak een nieuwe unieke versie van buildbattle. Ik denk dat super veel mensen op deze server dat gaan spelen ipv dat ze naar hypixel gaan omdat cubecraft altijd alles beter geregeld heeft <3
Ye i play hypixel these days but sadly they are 1.8 and restrict use of 1.9+ blocks.Just play Hypixel instead of making cubecraft Hypixel.....
+1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Thanks <3Translate:
Make a new, unique version of Build Battle. I think so much more people will play on this server instead of Hypixel because Cubecraft has always arranged everything better <3.
(I've tried)
Which was when we were at the same version as all the other servers.We did have buildbattle once before in the past, but unfortunately, the game was unsuccessful and was removed permanently.
I'm that typical sweaty Hypixel player.I myself am not a hardcore 1.8 player,
I would like to see this added. +1Maak een nieuwe unieke versie van buildbattle. Ik denk dat super veel mensen op deze server dat gaan spelen ipv dat ze naar hypixel gaan omdat cubecraft altijd alles beter geregeld heeft <3