Hello, I'm unfairly banned from the server, I have never entered since I bought my account in May and when I want to appeal my prohibition says that I have nothing to appeal, I put my old nicknames and says the same, I bought the account on Twitter, but not I knew that I was banned here, now it's my total domain, I would like to be unbalanced since I have not used hacks on your server, and I will not use them, I'm a server and I know how tedious it is to see hackers, thanks. And I ask for my unbalance. (For English speakers)
Hallo, ik ben onterecht verbannen van de server, ik ben nog nooit binnengekomen sinds ik mijn account kocht in mei en als ik in beroep wil gaan tegen mijn verbod zegt dat ik niets hoef aan te spreken, ik heb mijn oude bijnamen gezet en zegt hetzelfde, ik heb het account op Twitter gekocht, maar niet Ik wist dat ik hier verbannen was, nu is het mijn totale domein, ik zou graag uit balans raken omdat ik geen hacks op je server heb gebruikt, en ik zal ze niet gebruiken, ik ben een serverserver en ik weet hoe vervelend het is om hackers te zien, bedankt. En ik vraag om mijn onbalans. (Voor Nederlandse sprekers)