Ik weet dat anderen je al goede adviezen hebben gegeven en ze je hebben gezegd wat je zou moeten doen, maar ik wil hier nog graag mijn mening over geven.
Zoals altijd kijk ik eerst naar de titel, waarin staat dat jij een onterechte mute hebt. Je moet weten dat je geen onterechte mute kan krijgen zonder dat iemand je naam of geschreven bericht bewerkt heeft, en dat is hier duidelijk niet het geval.
Daarna zie ik de zin "ik vind dat ik 100% een onterechte mute heb omdat ik
blijkbaar met kanker heb gescholden".
Dit is niet waarom je de mute hebt gekregen, je hebt hem gekregen omdat je hiermee hebt gescholden. (Zie beneden)
Je hebt doodsbedreigingen verstuurd, en daar staat een mute van 30 dagen op. Ik zie op deze screenshot ook niemand schelden met het woord kanker, dus heb je geen bewijs. Of je moet een screenshot op je laptop/pc hebben staan. (Wil je hem zien, ga dan dan naar %appdata%, dan druk je op .minecraft en dan ga je naar de screenshots.)
Er is natuurlijk nooit een reden om te schelden of om iemand te bedreigen, en als DontTakeMyLove toch heeft gescholden moet je hem/haar daarop wijzen op een normale manier, en hem/haar geen akelige dood toewensen.
Zoals de rest al heeft gezegd, schrijf een appeal op deze site:
https://appeals.cubecraft.net/find_appeals/XSUPERNIJLPAARD. Veel succes met je appeal, als je die wil schrijven.