Ze hebben hier al eerder een suggestie over gemaakt waar ze gezegt hebben dat ze er mee bezig zijn alleen cubecraft wil orgineel zijn dus daarom zal het zo lang duren en vergeet niet dat cube zoveel mogelijk updates doet in een maand. -> afwachten maar zou ik zo zeggen :>het is echt al 2 jaar niet meer te spelen
Oke, dus lekker wachten :)!Ze hebben hier al eerder een suggestie over gemaakt waar ze gezegt hebben dat ze er mee bezig zijn alleen cubecraft wil orgineel zijn dus daarom zal het zo lang duren en vergeet niet dat cube zoveel mogelijk updates doet in een maand. -> afwachten maar zou ik zo zeggen :>
Idd, thema parkours ofzo.Ik zou het erg leuk vinden om inderdaat ook lekker te parcouren. Maar zoals Slimeyz zegt, ze willen origineel zijn. Nou ik zou het ook leuk vinden als er een paar originele parcours komen.
ja kloptIk zou het erg leuk vinden om inderdaat ook lekker te parcouren. Maar zoals Slimeyz zegt, ze willen origineel zijn. Nou ik zou het ook leuk vinden als er een paar originele parcours komen.
Dit is echt een zinloze message.message