Hey, Ik heb een nieuw account voor Minecraft en ik wil graag mijn rank verplaatsen naar dat account hoe moet ik dat doen en mag dat uberhaupt
Hoi hoi!Hey, Ik heb een nieuw account voor Minecraft en ik wil graag mijn rank verplaatsen naar dat account hoe moet ik dat doen en mag dat uberhaupt
betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?Hoi hoi!
Je mag even een mailtje (in het Engels) sturen naar het volgende e-mailadres:
Support@cubecraft.net
De volgende gegevens moet je hier in vermelden:
- account met de rank
- account waar de rank naar toe moet
- betalingsbewijs van de rank die je ooit in je mail hebt gekregen toen je de rank kochte
Succes :)
Dan kun je de conversatie van die giveaway toevoegen aan de mail. Je kan ook John benaderen maar dat kan even duren voordat je een reactie hebt aangezien hij erg druk is.betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?
Het gaat niet om de Admins he, alleen Joe Henry leest zoiets aangezien hij degene is die zich met aankopen etc. bezighoudt.ik denk dat je beter in engels kan vragen. dan begrijpen de admins je ook
Dat wordt dan heel moeilijk, normaal gezien kan hij de rank dan niet verplaatsen.betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?
CubeCraft zet geen ranks meer over naar andere accounts.Kan het ook als je gebant bent?