Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.
Mar 18, 2018
2
0
2
25
ik vind dat ze het schelden met kanker jood homo flikker toe moeten staan en dat ze ook doodsbedreigingen toe moeten staan.
nu word je al snel gemute (ben al 5 keer gemute) als je aleen maar zegt kk jood, dit slaat nergens op, of ik moet niet eens iemand de dood wensen als hij irritant doet? kifesh????

ja e de server word beter als je dat toe staat, dus als je gwn wel mag schelden met kk jood homo flikker etc etc en met de dood mag bedreigen

THALLA !!!!!

zDutchie

Forum Professional
May 30, 2016
4,555
5,115
558
27
The Netherlands
Pronouns
She/Her
ik vind dat ze het schelden met kanker jood homo flikker toe moeten staan en dat ze ook doodsbedreigingen toe moeten staan.
nu word je al snel gemute (ben al 5 keer gemute) als je aleen maar zegt kk jood, dit slaat nergens op, of ik moet niet eens iemand de dood wensen als hij irritant doet? kifesh????

ja e de server word beter als je dat toe staat, dus als je gwn wel mag schelden met kk jood homo flikker etc etc en met de dood mag bedreigen

THALLA !!!!!
Deze scheld- en/of denigrerende woorden zijn nu en zullen in de toekomst niet worden toegestaan op de platformen van CubeCraft. Dit is een kindvriendelijke server en daar passen de eerder genoemde woorden niet bij.

Mocht jij met deze beslissing problemen hebben dan moet ik jou helaas teleurstellen. De regels betreffende scheldwoorden zullen niet naar jouw wens worden aangepast.

-thread gesloten

Status
Not open for further replies.
Members Online

Members online

Latest profile posts

My hairy little baby (doggo) is getting surgery next week :') slightly worried but I know that it's gonna be alright

Also, here's a late picture from her first birthday
IMG_2067.jpg
Thank you for 6.1K! ❤️
Apparently I hack IN PARKOUR LOLOLOL
IMG_6919.png

😂🤣

After uttering those 3 words, the dude left and gave me a free win xD
A picture of my cat sleeping having kitty dreams
1000053259.jpg
Top Bottom