Hi Cubecraft :rolleyes:
Ik heb een aantal ideeën, ik zet ze op een rijtje.
I have some ideas, I put them one by one.
Ik heb een aantal ideeën, ik zet ze op een rijtje.
I have some ideas, I put them one by one.
1. /fly in in-game lobbys (Waar de spelers samen komen, en waar ze een team moeten kiezen), want daar kan je het niet gebruiken. In de normale lobby's wel.
1. /tagg
Een eigen name tagg instellen, bijvoorbeeld [SuperHero] Volttex: Er moet dan wel ingesteld worden, de ranks die op Cubecraft bestaan (Mod,Developer,etc) die niet kunnen worden gebruikt!
2. /fly in in-game lobbys (Waar de spelers samen komen, en waar ze een team moeten kiezen), want daar kan je het niet gebruiken. In de normale lobby's wel.
Een eigen name tagg instellen, bijvoorbeeld [SuperHero] Volttex: Er moet dan wel ingesteld worden, de ranks die op Cubecraft bestaan (Mod,Developer,etc) die niet kunnen worden gebruikt!
2. /fly in in-game lobbys (Waar de spelers samen komen, en waar ze een team moeten kiezen), want daar kan je het niet gebruiken. In de normale lobby's wel.
1. /Party Ik weet als dit al eens voor gesteld is, maar het blijft super handig! Zou dit er snel kunnen komen? :rolleyes:
1. /fly in in-game lobbys (where the players come together, and where they have to choose a team), because you can not use it. In normal lobbies do..
1. /tagg
Set your own name tag like [superhero] Voltex: There must then be set, the ranks that exist on CubeCraft (Mod, Developer, etc) that can not be used!
2. /fly in in-game lobbys (where the players come together, and where they have to choose a team), because you can not use it. In normal lobbies do..
Set your own name tag like [superhero] Voltex: There must then be set, the ranks that exist on CubeCraft (Mod, Developer, etc) that can not be used!
2. /fly in in-game lobbys (where the players come together, and where they have to choose a team), because you can not use it. In normal lobbies do..
1. /Party I know if this has already been proposed once, but it remains super useful! Could this may soon?:rolleyes: