De nederlandse vertaling! Ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk te vertalen.
View attachment 136157
Hallo CubeCrafters!
Ik vind het leuk om de Minerware update te laten zien! We hebben nieuwe minigames nieuwe mappen, nieuwe uitdagingen en nog veel meer! We hebben veel minigames en ideeën van spelers van het forum ge-add, en hebben hem in de update gezet! Laat ons weten wat je ervan vind in de reacties.
15 NEW MICROGAMES
We vinden Minerware heel leuk, maar we hebben wel wat nieuwe minigames nodig om het te vernieuwen en meer variatie te geven aan het spelers. We introduceren de volgende 15 nieuwe minigames:
- Belans over een touw – Ren van het ene platform naar het andere platform over een touw .
- King of the hill – Ren naar boven, blijf erop staan, en sla andere spelers eraf.
- Explosief - PVP met explosieve pijlen – Wat kan fout gaan?!
- Koop spullen – Loot kisten en koop dingen bij de bewoner.
- Cactus - Probeer iedereen in de cactussen te slaan.
- Kippen schieter - Boog + Pijl + Kippen = Kippen veren.
- Val - Val & parkour maar ga niet af.
- Eieren Gevecht – Bescherm je ei, breek het andere ei van het andere team.
- Explosieve vang – Gooi TNT, en vermijd TNT van andere spelers.
- Mr Blob - Mr Blobbo heeft eten nodig geef hem ingrediënten.
- Vrije val – Val naar beneden en zorg dat je op de slijmblokken komt.
- Onweersbui – Simpel, vermijd de bliksem
- Stoelendans – Ren in het rond en zit op een stoel als de muziek stopt. (Er is ook echt muziek)
- Nerd Poling – Pak blokken, Bouw omhoog en kom op het platform – Maar vermijd sneeuwballen.
- Zee bewakers – Zwem zwem zwem! Vermijd de bewakers kom op het platform, zo snel als je kan.
View attachment 136158
De nieuwe ‘’kippen schieten’’ minigame.
View attachment 136159
De nieuwe ‘’val & parkour’’ minigame
View attachment 136160
De nieuwe ‘’Onweersbui’’ minigame
View attachment 136161
De nieuwe minigame ‘’eieren gevecht’’
View attachment 136162
De nieuwe ‘’cactus’’ minigame.
We zijn de oude minigames natuurlijk niet vergeten, we hebben veel gewerkt aan de fouten die jij de vorige keren misschien hebt meegemaakt. Ook hebben we de oude games een beetje aandacht gegeven bij hard modus! We hopen dat je het nu nog leuker gaat vinden!
2 NIEUWE MAPPEN
Het bouw team is druk geweest met 2 nieuwe omgevingen/mappen om Minerware in te spelen! Ik ben trots dat ik dit mag delen, Gladiator en Steampunk – Alle twee zien ze er mooi uit, en als je wilt, probeer ze uit!
View attachment 136163
De nieuwe Steampunk map
View attachment 136164
De nieuwe Gladiator map
NIEUWE ACHIEVEMENTS
We hebben ook 4 nieuwe uitdagingen uitgebracht, maar er komen er nog meer binnenkort! Denk je dat je heel goed bent in Minerware? Probeer dan de nieuwste uitdagingen, ze zijn best wel moeilijk!
View attachment 136165
HARD MODE
Jullie hebben erom gevraagd dus we hebben het toegevoegd! Er is nu een nieuwe stem optie voor Emerald Rank+ die je laat stemmen voor normaal of hard.
View attachment 136166
Elke game is veranderd om het moeilijker te maken, en sommige minigames zijn
SUPER moeilijk in hard modus, We kunnen niet wachten om het uit te testen!