An interesting and cool final deathmatch between the winning islands of the winning team
lijkt me gwn slecht omdat dan de tactiek in pvp weg is en meeste gear wint.
many possibilities regarding team design (making 4 teams each made out of 2 teams / making 3 teams each made out of 3 teams / making 2 teams each made out of 5 teams / making 6 teams each made out of 2 teams. Etc. Etc.).
zelfde map met verschillende groote teams lijkt me vervelend, omdat ik altijd voor kleine teams ga zodat er niet al teveel noobs in mijn team zitten
maar voor de rest is het wel oke
Ten eerste dankjewel voor je feedback! Echt waar.
Ten tweede, denk ik dat ik je kan overtuigen.
Luister, want ik ga ff wat uitleggen voor je:
- voor de deathmatch. Ik ben benieuwd wat je precies bedoeld met pvp tactiek, maar, los daarvan. De gear wordt volledig gewist en wordt ingeruild voor gear dat iedereen gelijk (gelijk als in iedereen krijgt hetzelfde qua gear) krijgt. Check de sidenote die ik erbij heb gedaan. Daar ga ik namelijk in iets meer diepte over hoe ik de deathmatch zou aanpakken. Hupakee probleem 1 opgelost (zo ongeveer, op die pvp tactiek waar je het over had na)
- De grote van de teams hoeven niet perse groot te zijn. Het kunnen bijvoorbeeld ook maps zijn waarbij je toe behoort in een team bestaande uit 2 of 3 teams, met per team 2 spelers (dus dan 4 of 6 players totaal in je team, maar wel slechts maar één andere gast bij jouw eiland die ook jouw ei moet beschermen). Oftewel, kleine teams kan nog steeds een ding zijn :)
En? Is het me gelukt je te overtuigen?
Last edited: