Im just giving my opinion on the video he made. Is that not allowed?What r u talking about
Why are you so defensive lmaoIm just giving my opinion on the video he made. Is that not allowed?
I'm asking you what you're talking about because I didn't understand your message; your message wasn't clear at all imo. You shoulnd't be offended when I ask you something.Im just giving my opinion on the video he made. Is that not allowed?
Oke i readed it in a other way than you probably meant it. What i mentioned with that message i wanned to say that there is a lot of different things in the video that just does not really go with the title and things like that. There is pvp in the video but also a lot of bridging in different games and cut a lot in the video. Thats what i ment to say. Does that explain it? Also for @ImJoren you blocked me on discord but i ment this.I'm asking you what you're talking about because I didn't understand your message; your message wasn't clear at all imo. You shoulnd't be offended when I ask you something.
Vgm bedoelt ie dat het er soms een beetje raar uitziet omdat je de video hebt vertraagd en dan is 60 fps te weinig. Als je 120 fps hebt kan je met een vertraging van 0,5 nog steeds in 60 fps kijken en dus niet zoals nu in 30 fps. Maar dat kan ik fout hebben.@telegamer lol, ik neem op in 3k met max fps. Ga dus niet zeiken aub van dat ik opneem in 60 fps. Ik weet niet maar volgens mij kijken mensen een video in normale lengte, en niet in 0.5.
He's literally trying to give you advice and help you? Is your ego that high that you can't even take some advice? Jesus Christ..@telegamer lol, ik neem op in 3k met max fps. Ga dus niet zeiken aub van dat ik opneem in 60 fps. Ik weet niet maar volgens mij kijken mensen een video in normale lengte, en niet in 0.5.
gast wat loop je nou weer te janken? ik geef je advies, je neemt niet op in 3k fps je minecraft staat zeker op max 3k fps en dat is natuurlijk niet hetzelfde. je ziet zelf toch ook dat je motion blur hebt of ben je helemaal blind? het was geen aanval maar advies maar als je zo gaat reageren dan doe je het toch echt zelf pannenkoek@telegamer lol, ik neem op in 3k met max fps. Ga dus niet zeiken aub van dat ik opneem in 60 fps. Ik weet niet maar volgens mij kijken mensen een video in normale lengte, en niet in 0.5.
@telegamer lol, ik neem op in 3k met max fps. Ga dus niet zeiken aub van dat ik opneem in 60 fps. Ik weet niet maar volgens mij kijken mensen een video in normale lengte, en niet in 0.5.
Ben gelukkig niet de enige die dat denktals je niet eens een advies kan aannemen of niet tegen kritiek kan , moet je ook niet starten met youtube lol
Nee konden we maar zulke goede video's maken zoals jij! Gaat ons echt verder helpen in het leven! In ieder geval kunnen wij wel tegen opbouwende kritiek en jij blijkt daar niet goed tegen te kunnen. Het is trouwens geen haar maar een tip van telegamer. Als je daar niet tegen kunt zal je nooit groot worden.daar gaan we weer, kom maar door! :) het boeit me echt letterlijk niet wat jullie van mijn video’s denken. Maar nooit zullen jullie zulke kwaliteit maken. Want zowel jullie als ik weten dat jullie zeker geen betere kwaliteit kunnen maken. Maar toch bedankt voor de haat!:)
Telegamer was literally giving you advice. He wasn't hating. Stop pretending you are.daar gaan we weer, kom maar door! :) het boeit me echt letterlijk niet wat jullie van mijn video’s denken. Maar nooit zullen jullie zulke kwaliteit maken. Want zowel jullie als ik weten dat jullie zeker geen betere kwaliteit kunnen maken. Maar toch bedankt voor de haat!:)